Zespół Centrum Psychologicznego SIGMA
Praca indywidualna z osobami dorosłymi

mgr Magdalena Głuch
psycholog, psychoterapeuta
Nurt terapeutyczny:
eriksonowski
Przyjmuję:
dorosłych
pary
Przyjmuję w: poniedziałki, czwartki
Jestem psychologiem i psychoterapeutą z certyfikatem. Ukończyłam studia psychologiczne na
Uniwersytecie Wrocławskim, a następnie Studium Psychologii Sądowej oraz roczne Studium
Terapii Rodzin organizowane przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii we Wrocławiu.
Ukończyłam również całościowy kurs psychoterapii atestowany przez Sekcję Naukową
Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego we Wrocławskim Instytucie
Psychoterapii. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Naukowej
Sekcji Psychoterapii.
Od wielu lat pracuję z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz prowadzę terapię par. Posiadam
doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia dla osób współuzależnionych. W mojej pracy
stosuję podejście integratywne, dostosowane do możliwości oraz potrzeb zgłaszającej się
osoby, głównie w nurcie systemowo – eriksonowskim. Posiadam również doświadczenie
i umiejętności z zakresu diagnostyki, głównie w obszarze neuropsychologii, zaburzeń
osobowości oraz funkcjonowania intelektualnego. Dbam o najwyższą jakość świadczonej
przeze mnie pomocy, dlatego stale doskonalę swój warsztat pracy uczestnicząc
w szkoleniach, konferencjach. Pracuję pod superwizją oraz według zasad kodeksu etyczno-
zawodowego psychologa.
Najważniejsze dla mnie w pracy terapeutycznej jest budowanie przymierza terapeutycznego
opartego na wzajemnym zaufaniu i poczucia bezpieczeństwa w relacji terapeuta – klient.
Pracuję głównie z osobami, które borykają się z trudnościami w zakresie relacji rodzinnych,
partnerskich, przeżywają różnego rodzaju kryzysy, zaburzania adaptacyjne, zaburzenia
afektywne, nerwicowe i lękowe. Pracuję z ofiarami przemocy fizycznej, psychicznej,
jak również z osobami borykającymi się z problemami współuzależnienia, przeżywającymi
trudności w zakresie radzenia sobie ze stresem oraz z doświadczaniem straty w różnych
obszarach życia. Ponadto prowadzę psychoterapię dla osób, które przejawiają trudności
interpersonalne, mają zaniżoną samoocenę oraz, które przeżywają problemy w sferze
zawodowej czy osobistej.
„Każda zmiana jest trudna na początku,
burzliwa w trakcie, cudowna na końcu.” R.S. Sharma

mgr Agata Placek
psycholog, psychoterapeuta
Nurt terapeutyczny:
eriksonowski
Przyjmuję:
dorosłych
pary
Przyjmuję w: poniedziałki
Jestem dyplomowanym psychologiem klinicznym i psychoterapeutą ericksonowskim z 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Ukończyłam Czteroletni Kurs Psychoterapii organizowany przez Polski Instytut Ericksonowski atestowany przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (Dyplom nr 193/Ł.08/2018). Ukończyłam czteroletnie szkolenie specjalizacyjne z zakresu psychologii klinicznej w Ośrodku Kształcenia Psychologów Klinicznych przy SP ZOZ CSK IS UM w Łodzi. Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w ośrodkach medycznych, poradniach, placówkach pomocowych i gabinecie prywatnym. Pracowałam w poradniach zdrowia psychicznego. Udzielałam wsparcia psychologicznego dzieciom chorym onkologicznie i ich rodzicom podczas całego procesu leczenia w oddziale onkologicznym. Przez wiele lat pracowałam również w szpitalu wielospecjalistycznym udzielając pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej chorym somatycznie i ich rodzinom. Obecnie udzielam wsparcia psychologicznego pacjentom Hospicjum i ich bliskim.
Pracuję w nurcie psychoterapii ericksonowskiej, dostosowując znane mi metody do potrzeb osób zgłaszających się na terapię. Prowadzę psychoterapię indywidualną, udzielam konsultacji psychologicznych i prowadzę warsztaty, treningi rozwoju osobistego, kompetencji miękkich, grupy wsparcia. Swoją pomoc kieruję do osób, które doświadczają zaburzeń depresyjnych, stanów lękowych, objawów nerwicowych, mają trudności w związkach lub w relacjach z innymi ludźmi, mają problemy z samooceną, doświadczają sytuacji kryzysu, zmagają się z chorobą nowotworową lub psychosomatyczną, potrzebują wsparcia w wyzwaniach związanych z macierzyństwem, doświadczają stresu związanego z pracą lub nauką, chcą poprawić jakość swojego życia. Nieustająco podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe, a swoją pracę regularnie poddaję ocenie superwizorom Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego Sekcji Naukowej Psychoterapii.
„Najlepszy jest ten czas, który mamy przed sobą” Milton H. Erickson

mgr Sylwia Stanisławska-Raducka
psycholog, psycholog kliniczny, interwent kryzysowy, praca z osobami uzależnionymi
Nurt terapeutyczny:
poznawczo-behawioralny
Dialog Motywujący,
Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach
Prowadzę:
dorosłych
Przyjmuję we: wtorki i czwartki
Jestem psychologiem klinicznym, na co dzień działam w obszarze psychologii penitencjarnej. Ukończyłam studia magisterskie w specjalności psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej Uniwersytet Humanistycznospołeczny Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu, następnie podyplomowe studia z zakresu penitencjarystyki, Studium Interwencji Kryzysowej oraz Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Zapobiegania Samobójstwom.
W swojej pracy wykorzystuję metody terapii poznawczo – behawioralnej, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz Dialogu Motywującego. Obszar mojej pracy stanowi pomoc psychologiczna, wsparcie w sytuacjach kryzysowych, diagnoza oraz psychoedukacja. Podczas konsultacji wspólnie z klientem poszukujemy możliwych rozwiązań, a w razie potrzeby także wyboru odpowiedniej formy wsparcia terapeutycznego. Pomagam w trudnych sytuacjach życiowych. Udzielam pierwszej pomocy psychologicznej, pomagam znaleźć rozwiązanie i wyjście z trudnych sytuacji emocjonalnych i psychologicznych. Wspieram osoby po stracie, w procesie żałoby, a także doświadczające kryzysów, czy trudności z akceptacją i samooceną. Pracuję także z osobami uzależnionymi od alkoholu oraz innych substancji. Ważne jest dla mnie zbudowanie autentycznej i nieoceniającej relacji z klientem. Spotkania odbywają się w atmosferze bezpieczeństwa i szacunku.
Systematycznie podnoszę swoje kompetencje, biorąc udział w specjalistycznych szkoleniach, kursach czy warsztatach. W swojej pracy kieruje się zasadami kodeksu etyczno-zawodowego psychologa, a swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

mgr Marta Wolniaczyk (Smugowska)
psycholog, psychoterapeuta
Nurt terapeutyczny:
psychodynamiczny
Przyjmuję:
dzieci
dorosłych
Przyjmuję w: poniedziałki, wtorki
Jestem absolwentką psychologii o specjalności klinicznej (SWPS we Wrocławiu).Ukończyłam czteroletnie specjalistyczne szkolenie psychoterapeutyczne rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, gdzie ukończyłam również fakultet “Psychodynamiczna Psychoterapia Dzieci i Młodzieży”. Posiadam także zaświadczenie o uprawnieniu do prowadzenia psychoterapii w nurcie psychodynamicznym przez KCP.
Swoje doświadczenie zdobywałam pracując z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w Dolnośląskim Centrum Zdrowia Psychicznego na oddziale psychiatrycznym całodobowym kooedukacyjnym, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Poradni Zdrowia Psychicznego Fundacji na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych, Pracowni Edukacyjno-Terapeutycznej oraz aktualnie w szkołach podstawowych. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do pacjenta. W terapii korzystam z metod podejścia psychodynamicznego, ale również wykorzystuje elementy terapii poznawczo-behawioralnej.
W swojej pracy psychoterapeutycznej zajmuję się, m.in. trudnościami na tle emocjonalnym i społecznym, radzeniem sobie ze stresem, zaburzeniami rozwoju (spektrum autyzmu), uzależnieniem od komputera/internetu, problematyką okołorozwodową, pomocą psychologiczną w trudnych sytuacjach życiowych w ramach interwencji kryzysowej, zaburzeniami psychosomatycznymi, lękowymi, wspieram pracę osób z diagnozą zaburzeń depresyjnych, nieprawidłowo kształtującą się osobowością (u dzieci i młodzieży), a także zaburzeniami osobowości u dorosłych, m.in.: zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, narcystyczne, z pogranicza (borderline), schizotypowe, paranoiczne)
W trosce o moich pacjentów nadal pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w licznych konferencjach, szkoleniach oraz webinariach. Stosuję się także do zasad Kodeksu Etyczno-Zawodowego psychologa.
Szczególnie ważne dla mnie motto w pracy to: “Nie ma problemu bez rozwiązania i sytuacji bez wyjścia”

mgr Aleksandra Caban
psycholog
Nurt terapeutyczny:
poznawczo-behawioralny
Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach
Porozumienie bez Przemocy
Prowadzę:
dzieci
dorosłych
Przyjmuję w: środy, czwartki
Jestem psychologiem. Ukończyłam psychologię o specjalności klinicznej na Uniwersytecie Opolskim oraz studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego. Odbyłam kurs podstawowy oraz zaawansowany Studium Terapii i Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach (TSR I i II stopnia). Brałam udział w certyfikacyjnym szkoleniu Trenera Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży, uzyskując tytuł terapeuty TUS I stopnia, a także w szkoleniu I, II i III stopnia w zakresie metod pracy opartej na terapii behawioralnej. Doświadczenie zdobywam pracując w gabinecie CP Sigma oraz szkołach podstawowych. W ramach pełnienia obowiązków psychologa szkolnego, prowadzę m.in. zajęcia rewalidacyjne, rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne oraz treningi umiejętności społecznych.
W Centrum Psychologicznym Sigma przyjmuję dorosłych oraz dzieci, młodzież (od 11 r.ż.). W swojej pracy korzystam przede wszystkim z założeń metody TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach). Metoda ta kładzie nacisk na takie obszary, jak budowanie rozwiązań w oparciu o zasoby wewnętrzne oraz zewnętrzne człowieka, rozpoznawanie jego potrzeb, skoncentrowanie na wyznaczonym przez niego celu, towarzyszenie w procesie zmiany, kreowanie, konstruowanie i negocjowanie wizji przyszłości. Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach należy do nurtów terapii krótkoterminowych. Jednak oznacza to, iż praca przebiega „tak szybko, jak to możliwe dla klienta”. W związku z tym, to klient uznaje, iż postawiony przez niego cel został wypracowany, kończąc tym samym proces terapeutyczny – bądź decyduje się, by rozpocząć pracę nad innym celem. W pracy z klientem kieruję się założeniem, iż terapeuta jest ekspertem od prowadzenia rozmowy, ale to klient jest ekspertem od swojego życia.
„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” Albert Einstein
Praca indywidualna z młodzieżą (14 – 20 l.) oraz rodzicami

mgr Natalia Zdunek
psycholog, psycholog dziecięcy
Nurt terapeutyczny:
poznawczo – behawioralny
behawioralny
Przyjmuję:
młodzież (14-20 lat)
Przyjmuję w: poniedziałki i czwartki
Jestem psychologiem. Studia psychologiczne ukończyłam na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Realizowałam także kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, szkolenie w zakresie technik poznawczo-behawioralnych, a także pracy z zaburzeniami lękowymi. Nurt poznawczo-behawioralny (CBT) jest dla mnie nurtem, z którego najczęściej korzystam w swojej pracy. Pracuję przede wszystkim z młodzieżą w wieku 14-20 lat. Wiem, że okres dorastania to czas pełen wyzwań, zmian i intensywnych emocji. Pomagam młodym ludziom radzić sobie z trudnościami, takimi jak stres, lęk, obniżony nastrój, obniżone poczucie własnej wartości czy różnego rodzaju problemy w relacjach. Pracuję także rozwojowo, z osobami, które chcą wzmacniać własne mocne strony, rozwijać się czy poszerzać wiedzę na temat siebie i swoich emocji.
W swoim gabinecie zapewniam bezpieczną i przyjazną przestrzeń, staram się zawsze, aby mówienie o uczuciach i doświadczeniach było w atmosferze szacunku i komfortu. Pracuję w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb, pomagając znaleźć skuteczne sposoby radzenia sobie z trudnościami. W trosce o dobro moich klientów stale rozwijam się, pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności terapeutyczne. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. Stosuję się do zasad Kodeksu Etyczno – Zawodowego Psychologa.

mgr Aleksandra Caban
psycholog
Nurt terapeutyczny:
poznawczo -behawioralny
TSR, NVC
Przyjmuję:
dzieci
dorosłych
Przyjmuję w: środy, czwartki
Jestem psychologiem. Ukończyłam psychologię o specjalności klinicznej na Uniwersytecie Opolskim oraz studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego. Odbyłam kurs podstawowy oraz zaawansowany Studium Terapii i Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach (TSR I i II stopnia). Brałam udział w certyfikacyjnym szkoleniu Trenera Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży, uzyskując tytuł terapeuty TUS I stopnia, a także w szkoleniu I, II i III stopnia w zakresie metod pracy opartej na terapii behawioralnej. Doświadczenie zdobywam pracując w gabinecie CP Sigma oraz szkołach podstawowych. W ramach pełnienia obowiązków psychologa szkolnego, prowadzę m.in. zajęcia rewalidacyjne, rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne oraz treningi umiejętności społecznych.
W Centrum Psychologicznym Sigma przyjmuję dorosłych oraz dzieci, młodzież (od 11 r.ż.). W swojej pracy korzystam przede wszystkim z założeń metody TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach). Metoda ta kładzie nacisk na takie obszary, jak budowanie rozwiązań w oparciu o zasoby wewnętrzne oraz zewnętrzne człowieka, rozpoznawanie jego potrzeb, skoncentrowanie na wyznaczonym przez niego celu, towarzyszenie w procesie zmiany, kreowanie, konstruowanie i negocjowanie wizji przyszłości. Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach należy do nurtów terapii krótkoterminowych. Jednak oznacza to, iż praca przebiega „tak szybko, jak to możliwe dla klienta”. W związku z tym, to klient uznaje, iż postawiony przez niego cel został wypracowany, kończąc tym samym proces terapeutyczny – bądź decyduje się, by rozpocząć pracę nad innym celem. W pracy z klientem kieruję się założeniem, iż terapeuta jest ekspertem od prowadzenia rozmowy, ale to klient jest ekspertem od swojego życia.
„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” Albert Einstein

mgr Karolina Ruszkiewicz
psycholog
Nurt terapeutyczny:
poznawczo-behawioralny
Przyjmuję:
młodzież
Przyjmuję w: czwartki
Jestem psychologiem specjalizującym się w pracy osobami w wieku od 13 do 20 lat. Studia psychologiczne o specjalności klinicznej, ukończyłam na Uniwersytecie Opolskim. Doświadczenie zdobywam pracując w szkole podstawowej oraz przedszkolach, gdzie na co dzień wspieram dzieci w ich rozwoju emocjonalnym, społecznym i poznawczym. Pracuję w oparciu o metody terapii poznawczo-behawioralnej (CBT), która jest jedną z najlepiej przebadanych metod terapeutycznych w leczeniu problemów emocjonalnych i trudności w zachowaniu. Pomagam młodym osobom, które zmagają się m.in. z: lękiem i fobiami, depresją i obniżonym nastrojem, trudnościami w relacjach rówieśniczych, problemami z samooceną, nadmiernym stresem i napięciem.
W pracy z dziećmi i nastolatkami wykorzystuję techniki dostosowane do wieku i możliwości poznawczych. W proces terapeutyczny angażuję również rodziców, wspierając ich w budowaniu bezpiecznego i wspierającego środowiska dla dziecka.
„Nie musisz być doskonały, aby zacząć. Ale musisz zacząć, by być doskonałym.” Z. Ziglar

mgr Marta Wolniaczyk (Smugowska)
psycholog, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji
Nurt terapeutyczny:
psychodynamiczny
poznawczo-behawioralny
Przyjmuję:
dzieci (od 7 roku życia)
młodzież, dorosłych
Przyjmuję w: poniedziałki, wtorki
Jestem absolwentką psychologii o specjalności klinicznej (SWPS we Wrocławiu).Ukończyłam czteroletnie specjalistyczne szkolenie psychoterapeutyczne rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, gdzie ukończyłam również fakultet “Psychodynamiczna Psychoterapia Dzieci i Młodzieży”. Posiadam także zaświadczenie o uprawnieniu do prowadzenia psychoterapii w nurcie psychodynamicznym przez KCP.
Swoje doświadczenie zdobywałam pracując z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w Dolnośląskim Centrum Zdrowia Psychicznego na oddziale psychiatrycznym całodobowym kooedukacyjnym, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Poradni Zdrowia Psychicznego Fundacji na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych, Pracowni Edukacyjno-Terapeutycznej oraz aktualnie w szkołach podstawowych. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do pacjenta. W terapii korzystam z metod podejścia psychodynamicznego, ale również wykorzystuje elementy terapii poznawczo-behawioralnej.
W swojej pracy psychoterapeutycznej zajmuję się, m.in. trudnościami na tle emocjonalnym i społecznym, radzeniem sobie ze stresem, zaburzeniami rozwoju (spektrum autyzmu), uzależnieniem od komputera/internetu, problematyką okołorozwodową, pomocą psychologiczną w trudnych sytuacjach życiowych w ramach interwencji kryzysowej, zaburzeniami psychosomatycznymi, lękowymi, wspieram pracę osób z diagnozą zaburzeń depresyjnych, nieprawidłowo kształtującą się osobowością (u dzieci i młodzieży), a także zaburzeniami osobowości u dorosłych, m.in.: zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, narcystyczne, z pogranicza (borderline), schizotypowe, paranoiczne)
W trosce o moich pacjentów nadal pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w licznych konferencjach, szkoleniach oraz webinariach. Stosuję się także do zasad Kodeksu Etyczno-Zawodowego psychologa.
Szczególnie ważne dla mnie motto w pracy to: “Nie ma problemu bez rozwiązania i sytuacji bez wyjścia”

mgr Dorota Okoń
psycholog dziecięcy, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji, arteterapeuta, muzykoterapeuta
Nurt terapeutyczny:
poznawczo – behawioralny
behawioralny
Przyjmuję:
dzieci (3 – 13 l.)
młodzież (do 20 roku życia)
Przyjmuję w: środy (1 x miesiąc) konsultacje poradnicze
Jestem psychologiem. Specjalizuję się w pracy psychologicznej z dziećmi i ich rodzicami. Ukończyłam 3-letnie licencjackie studia psychologiczne oraz 2-letnie studia magisterskie w specjalności psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej Uniwersytet Humanistycznospołeczny Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu, następnie podyplomowe studia z zakresu pedagogiki specjalnej oraz I i II stopień certyfikowanego kursu Trenera Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Jestem także w trakcie 4-letniej szkoły psychoterapeutycznej w nurcie poznawczo-behawioralnym. Dodatkowo ukończyłam różne kursy i szkolenia pomagające w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Doświadczenia zawodowe w pracy zdobywałam prowadząc świetlicę socjoterapeutyczną oraz zajęcia świetlicowe dla dzieci i młodzieży z elementami arteterapii, plastykoterapii, bajkoterapii, muzykoterapii, a także choreoterapii. Na mój rozwój zawodowy wpływa także praca w szkole podstawowej, poradniach psychologicznych oraz w gabinetach prywatnych.
Pracując w oparciu o metody terapii poznawczo – bahawioralne (CBT), behawioralnej oraz bazując na terapii uważności, pomagam dzieciom ujawnić, zaakceptować, rozładować oraz adekwatnie radzić sobie z własnymi emocjami, nieśmiałością, agresją, samoakceptacją oraz z problemami z akceptacją i funkcjonowaniem w grupie.
Podczas pracy z dziećmi i młodzieżą pomagam także w procesie komunikacji interpersonalnej – ułatwiając wyrażanie i radzenie sobie z konfliktami rówieśniczymi. Pracuje również z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. spektrum autyzmu, zespół Downa. Ważnym elementem w mojej pracy jest także Trening Umiejętności Społecznych, który prowadzę w małych grupach lub podczas indywidualnych spotkań z dziećmi i młodzieżą.
Najważniejszym elementem, którym kieruję się w pracy z dziećmi i młodzieżą jest pozwolenie na własną ekspresję oraz możliwość przepracowania trudności. Każdy z nich może liczyć na indywidualne podejście oraz akceptację. Podczas zajęć pracujemy z elementami, które dzieci i młodzież znają i lubią, w tym także zabawą
Troszcząc się o dobro pacjentów oraz o jak najwyższą jakość oferowanych usług stale pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności terapeutyczne. Stosuję się do zasad Kodeksu Etyczno – Zawodowego Psychologa.
Praca indywidualna z dziećmi (3-13 l.) oraz rodzicami

mgr Natalia Garncarek
psycholog dziecięcy
Nurt terapeutyczny:
poznawczo – behawioralny
Przyjmuję:
dzieci (do 13 roku życia)
konsultacje poradnicze dla rodziców
Przyjmuję w: środy
Jestem psychologiem specjalizującym się w pracy z dziećmi i młodzieżą. Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Opolskim, a następnie studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej i socjoterapii. Jestem absolwentką kursu Neuropsychologia Kliniczna Dziecka oraz kursu terapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum CBT w Warszawie. Obecnie jestem w trakcie szkolenia podyplomowego z psychoterapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami III fali w Poza Schematami w Warszawie.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam współpracując z kilkoma szkołami i przedszkolami. Na co dzień pracuję jako psycholog szkolny w szkole podstawowej. W swojej pracy towarzyszę i pomagam dzieciom i nastolatkom. Uczę najmłodszych troski o myśli i emocje. Pomagam rodzicom mierzyć się z wyzwaniami rodzicielskimi. Wspieram dzieci z zaburzeniami w rozwoju oraz ich rodziny. W codziennej pracy stawiam na życzliwy kontakt i rzetelną wiedzę. Aby dbać o dobro pacjentów i jakość pomagania, stale uczestniczę w szkoleniach, kursach i konferencjach. Stosuję się do zasad Kodeksu Etyczno – Zawodowego Psychologa.

mgr Karolina Ogórek
psycholog dziecięcy
Nurt terapeutyczny:
poznawczo – behawioralny
Przyjmuję:
dzieci (do 10 roku życia)
konsultacje poradnicze dla rodziców dzieci (od 1 roku życia)
Przyjmuję w: czwartki
Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego. Jestem także absolwentką rocznego kursu „Psychoterapia poznawczo- behawioralna zaburzeń dzieci i młodzieży” w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Katowicach. Dodatkowo swoje kwalifikacje poszerzyłam o podyplomowe studia w zakresie Surdopedagogiki i Tyflopedagogiki. Systematycznie uczestniczę w szkoleniach w obszarze psychologicznej pracy z dziećmi i młodzieżą, także superwizji. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w szkole specjalnej, poradni psychologiczno-pedagogicznej, przedszkolach, placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży. Na co dzień pracuję jako psycholog szkolny w szkole podstawowej oraz w gabinecie prywatnym.
Wspieram dzieci z problemami emocjonalnymi, trudnościami w zakresie funkcjonowania społecznego, dziećmi zgłaszającymi dolegliwości somatyczne o podłożu psychicznym. W pracy szczególnie ważna jest dla mnie współpraca z rodzicem, jego psychoedukacja w zakresie trudności dziecka. Pracuję przede wszystkim z małymi dziećmi do 10 roku życia, prowadzę także konsultacje poradnicze dla rodziców dzieci od pierwszego roku życia.

mgr Natalia Zdunek
psycholog, psycholog dziecięcy
Nurt terapeutyczny:
poznawczo – behawioralny
behawioralny
Przyjmuję:
młodzież (14-20 lat)
Przyjmuję w: poniedziałki i czwartki
Jestem psychologiem. Studia psychologiczne ukończyłam na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Realizowałam także kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, szkolenie w zakresie technik poznawczo-behawioralnych, a także pracy z zaburzeniami lękowymi. Nurt poznawczo-behawioralny (CBT) jest dla mnie nurtem, z którego najczęściej korzystam w swojej pracy. Pracuję przede wszystkim z młodzieżą w wieku 14-20 lat. Wiem, że okres dorastania to czas pełen wyzwań, zmian i intensywnych emocji. Pomagam młodym ludziom radzić sobie z trudnościami, takimi jak stres, lęk, obniżony nastrój, obniżone poczucie własnej wartości czy różnego rodzaju problemy w relacjach. Pracuję także rozwojowo, z osobami, które chcą wzmacniać własne mocne strony, rozwijać się czy poszerzać wiedzę na temat siebie i swoich emocji.
W swoim gabinecie zapewniam bezpieczną i przyjazną przestrzeń, staram się zawsze, aby mówienie o uczuciach i doświadczeniach było w atmosferze szacunku i komfortu. Pracuję w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb, pomagając znaleźć skuteczne sposoby radzenia sobie z trudnościami. W trosce o dobro moich klientów stale rozwijam się, pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności terapeutyczne. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. Stosuję się do zasad Kodeksu Etyczno – Zawodowego Psychologa.

mgr Marta Wolniaczyk (Smugowska)
psycholog, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji
Nurt terapeutyczny:
psychodynamiczny
poznawczo-behawioralny
Przyjmuję:
dzieci (od 7 roku życia)
młodzież, dorosłych
Przyjmuję w: poniedziałki, wtorki
Jestem absolwentką psychologii o specjalności klinicznej (SWPS we Wrocławiu).Ukończyłam czteroletnie specjalistyczne szkolenie psychoterapeutyczne rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, gdzie ukończyłam również fakultet “Psychodynamiczna Psychoterapia Dzieci i Młodzieży”. Posiadam także zaświadczenie o uprawnieniu do prowadzenia psychoterapii w nurcie psychodynamicznym przez KCP.
Swoje doświadczenie zdobywałam pracując z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w Dolnośląskim Centrum Zdrowia Psychicznego na oddziale psychiatrycznym całodobowym kooedukacyjnym, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Poradni Zdrowia Psychicznego Fundacji na rzecz Dzieci Niepełnosprawnych, Pracowni Edukacyjno-Terapeutycznej oraz aktualnie w szkołach podstawowych. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do pacjenta. W terapii korzystam z metod podejścia psychodynamicznego, ale również wykorzystuje elementy terapii poznawczo-behawioralnej.
W swojej pracy psychoterapeutycznej zajmuję się, m.in. trudnościami na tle emocjonalnym i społecznym, radzeniem sobie ze stresem, zaburzeniami rozwoju (spektrum autyzmu), uzależnieniem od komputera/internetu, problematyką okołorozwodową, pomocą psychologiczną w trudnych sytuacjach życiowych w ramach interwencji kryzysowej, zaburzeniami psychosomatycznymi, lękowymi, wspieram pracę osób z diagnozą zaburzeń depresyjnych, nieprawidłowo kształtującą się osobowością (u dzieci i młodzieży), a także zaburzeniami osobowości u dorosłych, m.in.: zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, narcystyczne, z pogranicza (borderline), schizotypowe, paranoiczne)
W trosce o moich pacjentów nadal pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w licznych konferencjach, szkoleniach oraz webinariach. Stosuję się także do zasad Kodeksu Etyczno-Zawodowego psychologa.
Szczególnie ważne dla mnie motto w pracy to: “Nie ma problemu bez rozwiązania i sytuacji bez wyjścia”

mgr Dorota Okoń
psycholog dziecięcy, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji, arteterapeuta, muzykoterapeuta
Nurt terapeutyczny:
poznawczo – behawioralny
behawioralny
Przyjmuję:
dzieci (3 – 13 l.)
młodzież (14 -20 lat)
Przyjmuję w: środy (1 x miesiąc) konsultacje poradnicze
Jestem psychologiem. Specjalizuję się w pracy psychologicznej z dziećmi i ich rodzicami. Ukończyłam 3-letnie licencjackie studia psychologiczne oraz 2-letnie studia magisterskie w specjalności psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej Uniwersytet Humanistycznospołeczny Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu, następnie podyplomowe studia z zakresu pedagogiki specjalnej oraz I i II stopień certyfikowanego kursu Trenera Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Jestem także w trakcie 4-letniej szkoły psychoterapeutycznej w nurcie poznawczo-behawioralnym. Dodatkowo ukończyłam różne kursy i szkolenia pomagające w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Doświadczenia zawodowe w pracy zdobywałam prowadząc świetlicę socjoterapeutyczną oraz zajęcia świetlicowe dla dzieci i młodzieży z elementami arteterapii, plastykoterapii, bajkoterapii, muzykoterapii, a także choreoterapii. Na mój rozwój zawodowy wpływa także praca w szkole podstawowej, poradniach psychologicznych oraz w gabinetach prywatnych.
Pracując w oparciu o metody terapii poznawczo – bahawioralne (CBT), behawioralnej oraz bazując na terapii uważności, pomagam dzieciom ujawnić, zaakceptować, rozładować oraz adekwatnie radzić sobie z własnymi emocjami, nieśmiałością, agresją, samoakceptacją oraz z problemami z akceptacją i funkcjonowaniem w grupie.
Podczas pracy z dziećmi i młodzieżą pomagam także w procesie komunikacji interpersonalnej – ułatwiając wyrażanie i radzenie sobie z konfliktami rówieśniczymi. Pracuje również z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. spektrum autyzmu, zespół Downa. Ważnym elementem w mojej pracy jest także Trening Umiejętności Społecznych, który prowadzę w małych grupach lub podczas indywidualnych spotkań z dziećmi i młodzieżą.
Najważniejszym elementem, którym kieruję się w pracy z dziećmi i młodzieżą jest pozwolenie na własną ekspresję oraz możliwość przepracowania trudności. Każdy z nich może liczyć na indywidualne podejście oraz akceptację. Podczas zajęć pracujemy z elementami, które dzieci i młodzież znają i lubią, w tym także zabawą
Troszcząc się o dobro pacjentów oraz o jak najwyższą jakość oferowanych usług stale pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności terapeutyczne. Stosuję się do zasad Kodeksu Etyczno – Zawodowego Psychologa.

mgr Klaudia Pęcherz
terapeuta TUS, pedagog, pedagog specjalny, terapeuta dzieci z zab. spektrum autyzmu
Nurt terapeutyczny:
poznawczo-behawioralny
behawioralny
Przyjmuję:
dzieci (4 – 13 lat)
Przyjmuję w: poniedziałki, środy
Jestem pedagogiem specjalnym oraz nauczycielem-logopedą. Ukończyłam certyfikowany kurs Trenera Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i dorosłych, a także osób w spektrum autyzmu oraz szkolenie I, II i III stopnia w zakresie metod pracy opartej na terapii behawioralnej. Obecnie poszerzam swoją wiedzę z zakresu logopedii ogólnej oraz neurologopedii na studiach podyplomowych. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywam pracując w szkołach na stanowisku pedagoga specjalnego oraz nauczyciela współorganizującego proces kształcenia dla uczniów w spektrum autyzmu. W swojej pracy staram się empatycznie spoglądać na problemy dzieci, jestem otwarta na potrzeby moich małych podopiecznych. Ważne dla mnie jest bycie dobrym słuchaczem, tworząc atmosferę wsparcia i zrozumienia.
Prowadzę grupy TUS kierowane do dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym, a także indywidualne terapie pedagogiczne dla dzieci w zakresie, m.in.: nauki czytania i pisania, nauki języka polskiego dzieci, dla których jest to język obcy, usprawniania słuchu fonematycznego, ćwiczenia funkcji językowo-słuchowych, rozwijania kompetencji językowych, mowy, terapii koncentracji uwagi, ćwiczenia pamięci, specyficznych trudności w uczeniu się: dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia, treningi ortograficzne i inne
mgr Natalia Klich (Kozik)
psycholog dziecięcy
Nurt terapeutyczny:
poznawczo – behawioralny
behawioralny
Przyjmuję:
dzieci (3 – 13 l.)
URLOP MACIERZYŃSKI
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, a następnie roczne Studium Terapii Dzieci i Młodzieży organizowane przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii oraz podyplomowe studia z zakresu oligofrenopedagogiki.
Jestem absolwentką Poznawczo – Behawioralnej Terapii Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej w Katowicach oraz terapii systemowej w WTTS. Jestem członkiem Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej, a także certyfikowanym terapeutą Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci. W praktyce terapeutycznej wykorzystuję wiedzę i techniki z nurtu psychoterapii poznawczo – behawioralnej, systemowej oraz behawioralnej.
Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywałam pracując w przedszkolach, szkołach oraz fundacji na rzecz dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Pomagam dzieciom z problemami emocjonalnymi, stosującym agresję, autoagresję, dzieciom nieśmiałymi, mającym problemy z adaptacją w grupie, pracuję z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi: m.in. spektrum autyzmu, zespół Downa.
W pracy najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście do każdego dziecka. Podczas zajęć z dziećmi nie zapominam o wspólnej zabawie bo to ona jest najprzyjemniejszą i zarazem bardzo skuteczną formą terapii. W trosce o dobro swoich małych pacjentów oraz o jak najwyższą jakość oferowanych usług stale pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności terapeutyczne. Stosuję się do zasad Kodeksu Etyczno – Zawodowego Psychologa.
Praca z parami i rodzinami

mgr Magdalena Głuch
psycholog, psychoterapeuta
Nurt terapeutyczny:
eriksonowski
Przyjmuję:
dorosłych
pary
Przyjmuję w: poniedziałki
Jestem psychologiem i psychoterapeutą z certyfikatem. Ukończyłam studia psychologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim, a następnie Studium Psychologii Sądowej oraz roczne Studium Terapii Rodzin organizowane przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii we Wrocławiu. Ukończyłam również całościowy kurs psychoterapii atestowany przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego we Wrocławskim Instytucie Psychoterapii. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Naukowej Sekcji Psychoterapii.
Od wielu lat pracuję z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz prowadzę terapię par. Posiadam
doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia dla osób współuzależnionych. W mojej pracy
stosuję podejście integratywne, dostosowane do możliwości oraz potrzeb zgłaszającej się
osoby, głównie w nurcie systemowo – eriksonowskim. Posiadam również doświadczenie
i umiejętności z zakresu diagnostyki, głównie w obszarze neuropsychologii, zaburzeń
osobowości oraz funkcjonowania intelektualnego. Dbam o najwyższą jakość świadczonej
przeze mnie pomocy, dlatego stale doskonalę swój warsztat pracy uczestnicząc
w szkoleniach, konferencjach. Pracuję pod superwizją oraz według zasad kodeksu etyczno-
zawodowego psychologa.
Najważniejsze dla mnie w pracy terapeutycznej jest budowanie przymierza terapeutycznego
opartego na wzajemnym zaufaniu i poczucia bezpieczeństwa w relacji terapeuta – klient.
Pracuję głównie z osobami, które borykają się z trudnościami w zakresie relacji rodzinnych,
partnerskich, przeżywają różnego rodzaju kryzysy, zaburzania adaptacyjne, zaburzenia
afektywne, nerwicowe i lękowe. Pracuję z ofiarami przemocy fizycznej, psychicznej,
jak również z osobami borykającymi się z problemami współuzależnienia, przeżywającymi
trudności w zakresie radzenia sobie ze stresem oraz z doświadczaniem straty w różnych
obszarach życia. Ponadto prowadzę psychoterapię dla osób, które przejawiają trudności
interpersonalne, mają zaniżoną samoocenę oraz, które przeżywają problemy w sferze
zawodowej czy osobistej.
„Każda zmiana jest trudna na początku,
burzliwa w trakcie, cudowna na końcu.” R.S. Sharma

mgr Agata Placek
psycholog, psychoterapeuta
Nurt terapeutyczny:
eriksonowski
Przyjmuję:
dorosłych
pary
Przyjmuję w: poniedziałki
Jestem dyplomowanym psychologiem klinicznym i psychoterapeutą ericksonowskim z 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Ukończyłam Czteroletni Kurs Psychoterapii organizowany przez Polski Instytut Ericksonowski atestowany przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (Dyplom nr 193/Ł.08/2018). Ukończyłam czteroletnie szkolenie specjalizacyjne z zakresu psychologii klinicznej w Ośrodku Kształcenia Psychologów Klinicznych przy SP ZOZ CSK IS UM w Łodzi. Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w ośrodkach medycznych, poradniach, placówkach pomocowych i gabinecie prywatnym. Pracowałam w poradniach zdrowia psychicznego. Udzielałam wsparcia psychologicznego dzieciom chorym onkologicznie i ich rodzicom podczas całego procesu leczenia w oddziale onkologicznym. Przez wiele lat pracowałam również w szpitalu wielospecjalistycznym udzielając pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej chorym somatycznie i ich rodzinom. Obecnie udzielam wsparcia psychologicznego pacjentom Hospicjum i ich bliskim.
Pracuję w nurcie psychoterapii ericksonowskiej, dostosowując znane mi metody do potrzeb osób zgłaszających się na terapię. Prowadzę psychoterapię indywidualną, udzielam konsultacji psychologicznych i prowadzę warsztaty, treningi rozwoju osobistego, kompetencji miękkich, grupy wsparcia. Swoją pomoc kieruję do osób, które doświadczają zaburzeń depresyjnych, stanów lękowych, objawów nerwicowych, mają trudności w związkach lub w relacjach z innymi ludźmi, mają problemy z samooceną, doświadczają sytuacji kryzysu, zmagają się z chorobą nowotworową lub psychosomatyczną, potrzebują wsparcia w wyzwaniach związanych z macierzyństwem, doświadczają stresu związanego z pracą lub nauką, chcą poprawić jakość swojego życia. Nieustająco podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe, a swoją pracę regularnie poddaję ocenie superwizorom Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego Sekcji Naukowej Psychoterapii.
„Najlepszy jest ten czas, który mamy przed sobą” Milton H. Erickson
Ukończone szkolenia i kursy:
-
Ukończone szkolenia i kursy:
Specjalizacja z Psychologii Klinicznej, Neuropsychologia Kliniczna – Ośrodek
Kształcenia Psychologów Klinicznych CSK IS UM w Łodzi
Czteroletni Kurs Psychoterapii – atestowany przez SNP PTP, Polski Instytut
Ericksonowski
Psychologia Stosowana – Instytut Psychologii, Uniwersytet Łódzki
Kurs Racjonalnej Terapii Zachowań Stopień I i II
Sesje Terapeutyczno – Szkoleniowe wg programu psychoonkologicznego
Simontona
Kursy psychoterapeutyczne organizowane przez Polski Instytut Ericksonowski
Uzależnienie od alkoholu i innych substancji

mgr Sylwia Stanisławska-Raducka
psycholog, psycholog kliniczny, interwent kryzysowy, praca z uzależnieniami
Nurt terapeutyczny:
poznawczo-behawioralny
Dialog Motywujący,
Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach
Prowadzę:
dorosłych
Przyjmuję we: wtorki i czwartki
Jestem psychologiem klinicznym, na co dzień działam w obszarze psychologii penitencjarnej. Ukończyłam studia magisterskie w specjalności psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej Uniwersytet Humanistycznospołeczny Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu, następnie podyplomowe studia z zakresu penitencjarystyki, Studium Interwencji Kryzysowej oraz Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Zapobiegania Samobójstwom.
W swojej pracy wykorzystuję metody terapii poznawczo – behawioralnej, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz Dialogu Motywującego. Obszar mojej pracy stanowi pomoc psychologiczna, wsparcie w sytuacjach kryzysowych, diagnoza oraz psychoedukacja. Podczas konsultacji wspólnie z klientem poszukujemy możliwych rozwiązań, a w razie potrzeby także wyboru odpowiedniej formy wsparcia terapeutycznego. Pomagam w trudnych sytuacjach życiowych. Udzielam pierwszej pomocy psychologicznej, pomagam znaleźć rozwiązanie i wyjście z trudnych sytuacji emocjonalnych i psychologicznych. Wspieram osoby po stracie, w procesie żałoby, a także doświadczające kryzysów, czy trudności z akceptacją i samooceną. Pracuję także z osobami uzależnionymi od alkoholu oraz innych substancji. Ważne jest dla mnie zbudowanie autentycznej i nieoceniającej relacji z klientem. Spotkania odbywają się w atmosferze bezpieczeństwa i szacunku.
Systematycznie podnoszę swoje kompetencje, biorąc udział w specjalistycznych szkoleniach, kursach czy warsztatach. W swojej pracy kieruje się zasadami kodeksu etyczno-zawodowego psychologa, a swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
mgr Anna Warych
certyfikowany specjalista terapii uzależnień
Nurt terapeutyczny:
model strategiczno-strukturalny w leczeniu uzależnienia od alkoholu
poznawczo-behawioralny
Przyjmuję:
młodzież (od 15 r.ż.)
dorosłych
uzależnionych od alkoholu lub/i innych substancji
URLOP
Ukończyłam teologię (spec. dialog społeczny) i pedagogikę (spec.resocjalizacja) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a następnie Studium Terapii Uzależnień w Instytucie Edukacji i Terapii w Poznaniu realizowane z ramienia Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Jestem w trakcie procesu certyfikacyjnego na specjalistę psychoterapii uzależnień.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w ośrodku opiekuńczo-wychowawczym dla dziewcząt, gdzie po raz pierwszy zetknęłam się z osobami nieletnimi uzależnionymi od substancji psychoaktywnych, starej i nowej generacji co skłoniło mnie do podjęcia kwestii uzależnień.
W trakcie szkolenia i staży certyfikacyjnych spotkałam się z młodzieżą i osobami dorosłymi borykającymi się z problemem uzależnienia od wielu substancji psychoaktywnych. Przez dwa lata pracowałam w ośrodku monarowskim, gdzie zapoznałam się z modelem społeczności terapeutycznej w terapii długoterminowej w pracy z osobami uzależnionymi. Bliski jest mi też model strategiczno-strukturalny w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu.
W praktyce terapeutycznej wykorzystuję wiedzę i techniki głównie z nurtu psychoterapii poznawczo – behawioralnej. W pracy terapeutycznej ważne jest dla mnie indywidualne podejście do każdego klienta. Kieruję się zasadami etycznymi ukierunkowanymi na dobro pacjenta, poszanowanie godności i podmiotowość. Kieruję się też zasadą akceptacji i partnerstwa.
„Każdy człowiek zasługuje na szansę…” (M. Kotański)
Inne konsultacje specjalistyczne w CP Sigma

mgr inż. Lena Jagiełło
dietetyk kliniczny, psychodietetyk, edukator diabetologiczny
Przyjmuję we: wtorki i czwartki
Ukończyłam studia na kierunku Żywienie Człowieka i Dietetyka, Psychodietetyka, Edukator Diabetologiczny oraz Technologia Żywności i Żywienie Człowieka. Każdy z tych kierunków porusza trochę inną część żywienia. Dzięki temu masz pewność, że moja wiedza i doświadczenie nie opiera się na sztywnych schematach. Ale studia to nie wszystko! Ukończyłam także staż z Psychodietetyki w Instytucie Psychodietetyki oraz szkolenie SOIT ‘’Specjalista przyjazny insulinoopornym”. Jestem wykładowcą na studiach podyplomowych z Psychodietetyki, prowadzę także warsztaty i szkolenia z zakresu żywienia dla szkół i firm.
Współpraca ze mną nie musi opierać się na sztywnych jadłospisach. Moją misją jest pokazanie Ci, że zdrowe odżywianie to inaczej zmiany, które jesteś w stanie utrzymać przez całe życie. I właśnie nad tym z chęcią z Tobą popracuję!
Więcej informacji o mnie i mojej pracy: https://dietetyklena.pl/
Specjalizacje:
dietoterapia zaburzeń hormonalnych i niepłodności, endometrioza, żywienie kobiet w ciąży i karmiących, cukrzyca typu I i II, nadwaga i otyłość, problemy trawienne, zaburzenia odżywiania
Obsługa klientów CP Sigma

mgr Monika Janus
kierownik ds. obsługi klientów CP Sigma
Ukończyłam trzyletnie studia licencjackie na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, a także dwuletnie studia magisterskie na kierunku: Zarządzanie (spec. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi) na Uniwersytecie Łódzkim. Dodatkowo, aby jeszcze bardziej poszerzyć swoje kwalifikacje skończyłam szkołę policealną, w której uzyskałam tytuł Technika Administracji. Interesuję się tematyką szeroko pojętego Employer Brandingu, czyli budowaniem marki pracodawcy, co niewątpliwie przydaje mi się w pracy. W Centrum Psychologicznym Sigma prowadzę recepcję, zajmuję się administracją, marketingiem i budowaniem marki CP Sigma.
„Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.” – Henry Ford
Zespół Akademii TUTUSA (TUS)
Trenerzy i terapeuci TUS (Treningi Umiejętności Społecznych) dla dzieci i młodzieży

mgr Klaudia Pęcherz
terapeuta TUS, pedagog, pedagog specjalny, terapeuta dzieci z zab. spektrum autyzmu
Jestem pedagogiem specjalnym oraz nauczycielem-logopedą. Ukończyłam certyfikowany kurs Trenera Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i dorosłych, a także osób w spektrum autyzmu oraz szkolenie I, II i III stopnia w zakresie metod pracy opartej na terapii behawioralnej. Obecnie poszerzam swoją wiedzę z zakresu logopedii ogólnej oraz neurologopedii na studiach podyplomowych. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywam pracując w szkołach na stanowisku pedagoga specjalnego oraz nauczyciela współorganizującego proces kształcenia dla uczniów w spektrum autyzmu. W swojej pracy staram się empatycznie spoglądać na problemy dzieci, jestem otwarta na potrzeby moich małych podopiecznych. Ważne dla mnie jest bycie dobrym słuchaczem, tworząc atmosferę wsparcia i zrozumienia.
W Akademii Tutusa prowadzę grupy TUS kierowane do dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym, a także indywidualne terapie pedagogiczne dla dzieci w zakresie, m.in.: nauki czytania i pisania, nauki języka polskiego dzieci, dla których jest to język obcy, usprawniania słuchu fonematycznego, ćwiczenia funkcji językowo-słuchowych, rozwijania kompetencji językowych, mowy, terapii koncentracji uwagi, ćwiczenia pamięci, specyficznych trudności w uczeniu się: dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia, treningi ortograficzne i inne

mgr Katarzyna Płuska
trener TUS II stopnia, trener TUS dzieci z zab. spektrum autyzmu
Nazywam się Katarzyna Płuska – jestem mgr komunikacji społecznej oraz zarządzania zasobami ludzkimi, certyfikowanym trenerem Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dorosłych i dzieci, trenerem TUS dla osób z autyzmem i zespołem Aspergera, autorką tejże strony „Miękko o kompetencjach„ oraz wielu publikacji: artykułów, e-booków, kursów umiejętności społecznych i zawodowych; menadżerem oświaty, nieczynnym zawodowo pracownikiem działu sprzedaży. Określam się jako typ pracowitego ekstrawertyka; miłośnik kompetencji miękkich oraz human resources.
W Akademii Tutusa prowadzę zajęcia TUS dla młodzieży w wieku 13 – 17 lat oraz osób dorosłych powyżej 18 roku życia

mgr Anna Garncarek
terapeuta TUS I stopnia, pedagog, terapeuta dzieci z zab. spektrum autyzmu
urlop do 09.2025
Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej na Uniwersytecie Opolskim. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku: integralna edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz obecnie studiuję pedagogikę specjalną. Ukończyłam również certyfikowane szkolenie I stopnia Trenera Treningu Umiejętności Społecznych. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywałam pracując w szkole podstawowej na stanowisku pedagoga szkolnego, pedagoga specjalnego oraz nauczyciela współorganizującego kształcenie dla uczniów z spektrum autyzmu. W swojej pracy staram się pomagać dzieciom z problemami emocjonalnymi, rozładowując pojawiające się napięcia. Uczę radzenia sobie ze złością i stresem. Wspieram, motywuję i ukazuję właściwe postępowanie.
W Akademii Tutusa prowadzę grupy TUS kierowane do najmłodszych dzieci w wieku 5 – 6 lat.